Ik ben Wilbert Kramer
Een veelzijdige marketeer met ervaring op creatief en strategisch vlak. Met jarenlange ervaring in marketing en projectmanagement bied ik innovatieve oplossingen die merken online doen groeien.

Wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen:

Expertise in digitale marketing: van SEO, GEO en SEA tot social media marketing, e-mailmarketing en automation;
Datagestuurde strategieën: altijd gericht op concrete bedrijfsdoelen en optimalisatie van jouw online aanwezigheid;
Sterke creatieve input: digitale content die inspireert en converteert.

Wat mij typeert:

Ondernemend en oplossingsgericht: zoek ik altijd naar de beste aanpak;
Efficiënt en betrouwbaar: een hoge productiviteit met een focus op kwaliteit;
Creatief en vol ideeën: altijd klaar om mee te denken en nieuwe oplossingen te bedenken;
Kalm onder druk: wat de uitdaging ook is, ik houd het overzicht.

Mijn manier van werken:

Samenwerken en sparren: met oog voor andermans inzichten en ideeën
Problemen herkennen en oplossen: en het liefst proactief
– Innovatie en snel schakelen: continu vooruitkijken en flexibel inspelen op trends. AI is een hulpmiddel waarbij ik nog sneller doelen kan behalen.

Op zoek naar een sterke marketingboost die jouw bedrijf verder helpt? Laten we kennismaken!
FAQ

Veelgestelde vragen:

Hoe zie jij AI in combinatie met content marketing?
ChatGPT 5.1 Pro, Gemini 3 Pro en zeker de laatste modellen en tools als Nano Banana Pro hebben content marketing als vakgebied in een vogelvlucht gebracht.

Voor nu is dit bij mijn werk een hulpmiddel, en niet het hoofdonderwerp. Op termijn voorzie ik een toekomst waarbij deze modellen nog slimmer worden en (meer) werk kunnen doen. En zelfs hele werkprocessen zullen overnemen.

AI zal zorgen voor efficiënter werenk, waardoor ik meer gedaan krijg in minder tijd. Dit levert jou als klant meer op aan kwalitatieve content. Als ondernemer kan ik de taken waarnemen die vroeger door een heel content-team werden gedaan.

Menselijke creativiteit en kennis, plus de kennis om AI op een juiste manier in te zetten, zorgen uiteindelijk voor betere eindresultaten. Daar ga ik voor.

Met de komst van AI is de hoeveelheid content op internet ook enorm aan het worden. Des te belangrijker is het om je te onderscheiden met échte verhalen die er toe doen. Content die je raakt.
Blog

Wilbert’s Magazine